Skägguppdatering

3 veckor av Ape-ril har passerat och mitt skägg har växt. Enligt mina beräkningar ligger min skäggväxthastighet minst 20% under genomsnittet som enligt min gamla kantstötta formelsamling bör ligga på ~18 mm efter tre veckor. Enligt mina mätningar har jag enskilda strån som når upp i ~13 mm men snittet ligger nog strax under 10.

Skägg efter tre veckor.

Skägg efter tre veckor.

Min insamling går dock trögt, den enda som donerat är jag själv. Mitt löfte står dock kvar den av er andra som donerar mest får bestämma hur mitt skägg ska se ut under en vecka. Hjälp apor och frisera mitt ansikte!

Etiketter: ,

2 svar to “Skägguppdatering”

  1. Sara Saari Forslund Says:

    Wow, hade ingen aning om att du kunde växa skägg!

  2. akeinexile Says:

    Jag är själv lite imponerad =) men det är lite rätt glest på kinderna.

Kommentera

