Ape-ril

Jag odlar skägg… för apor…

Just så är det, ape-ril är ett initiativ där man odlar skägg för att samla in pengar till the Sumatran Orangutan Society eller SOS helt kort. SOS arbetar med att restaurera skogar för Orangutanger, att hjälpa invånarna i Sumatra att samexistera med Orangutangerna samt utbilda i miljöfrågor.

Ape-ril är en kampanj för att samla in pengar till de olika SOS-projekten där män uppmanas till att odla skägg och få människor i sin omgivning att sponsra detta skägg.

Donera pengar till SOS, hjälp våra kära kusiner och stöd samtidigt mitt skägg genom att klicka här.

Som incitament för att donera kommer den av er som donerar mest få välja hur mitt skägg ska se ut 1:a till och med 6:e Maj.

Nuvarande skäggstatus: gles men tilltagande

Nuvarande skäggstatus: gles men tilltagande.

Jag har odlat i en vecka nu och det är tätare än förväntat och jag hoppas att ha ett skägg som kan kallas för skägg utan citationstecken/hartassar innan kampanjen är slut.

Stöd ett skägg! Hjälp apor!

Etiketter: ,

Kommentera

