Överlever!

Jag har nu överlevt i 30 år! Jag hoppas nu på minst 30 till innan jag behöver lägga manken till för att behålla livet. Tack alla som har deltagit i dessa år, det har sannerligen varit roligt!

Exempel på saker som förändrats under mitt liv

  • Jag tycker numera om att bära fluga
  • 80-talsmodet försvann
  • Datorers arbetsklockfrekvens har ökat från 1-5 MHz till 1.66 – 4 GHz eller något liknande
  • 80-talsmodet kom tillbaka
  • Järnvägen kom till Nordmaling
  • 9 däggdjur har helt utrotats
  • Jag har växt (49 cm -> 190 cm, 3.6 Kg -> 83 Kg)

Inte alla förändringar är av godo.

Etiketter:

5 svar to “Överlever!”

  1. Mikael Sjöberg Says:

    Grattis här också!

  2. sandra Says:

    Nä, inte bara positiva händelser. Men ganska många bra ändå. Hoppas kvällen slutade bra :)

  3. Sofia Says:

    *sticker ut huvudet ur den ledighetsinducerade datumdimman* Grattis i efterskott Åke! Jag VISSTE att det var nåt mer jag skulle ha gjort igår ;) Hoppas dagen var trevlig!

  4. Lisa Says:

    Nämen grattis i efterskott! :)

  5. akeinexile Says:

    Tack för gratulationerna!

Kommentera

