God Jul

Efter en fantastiskt behändig tågresa upp till Nordmaling kan jag nu varva ner och fira jul i föräldrahemmet. Snön har flytt men julstämningen är här, i år bidrar jag endast genom lite fudge och e3n bäsk (enligt konstens alla regler så som tolkade av Mikkemannen), nu på förmiddagen ska vi gå förbi släkten en sväng och sedan är det bara att äta och vänta på Karl-Bertil Jonssons Jul.

God Jul allesammans, jag avslutar detta inlägg med en video på mitt kontors julbelysning.

Etiketter:

2 svar to “God Jul”

  1. johan Says:

    God Jul!

  2. Mikael Sjöberg Says:

    Otroligt innovativ stake måste jag säga!
    God fortsättning!

Kommentera

