MechWarrior: Dark Age

Jag fick igår hem en beställning på MechWarrior: Dark Age (ett gammalt Clix-baserat tabeltop-spel).

Min armé av mer eller mindre stridsdugliga trupper och deras mer eller mindre dugliga utrustning

Min armé av mer eller mindre stridsdugliga trupper och deras mer eller mindre dugliga utrustning

Jag spelade detta lite grann när jag bodde på korridor i Kiruna men har sedan dess inte haft någon att spela med. Min lösning på det hela var helt enkelt att införskaffa tillräckligt med enheter för två arméer.

Det är bara att komma förbi ifall ni vill spela =)

Etiketter:

Kommentera

