I ett naturreservat

image

Efter en mulen dag spricker det nu upp. Jag befinner mig i Toftaholm naturreservat. Det är en guidad tur som sakta traskar genom skogen. Guidningen Sker dels av guiden och dels av kunniga deltagare. Lavar, blommor, träd och djur behandlas med stort intresse. Nu ska jag sluta skriva och lyssna mer.

Etiketter: ,

4 svar to “I ett naturreservat”

  1. Patrik Wenner Says:

    Ha, jag befinner mig i Death Valley naturreservat. 40 grader varns och fult av jobbiga tyskar och lustiga amerikaner

  2. akeinexile Says:

    Låter inte så dumt, tyskarna till trots.

  3. Patrik Wenner Says:

    Jag smälter i värmen. =( Tacka gudarna för AC på rummet i alla fall.

    Spenderade helgen i Vegas. Gick på Cirque du Soleil showen Mysteré. Googla får du se. Häftigt som bara den.

    Är din semester trevlig i övrigt då?

  4. akeinexile Says:

    Låter tufft.

    Min semester börjar på fredag, men det blir att flänga runt en del. ska på festival, eventuellt vara dräng på lapphyttan, segla med mina föräldrar och sedan ta det lugnt hemma lite.

Kommentera

