Onsdagsnöjen

Onsdagskvällarna är numera uppbokade med samkväm av det nördigare slaget, jag och en god vän sitter för det mesta och målar plast/ten-figurer eller spelar något spel.

Det jag hunnit måla/klistra ihop är ett gäng Orker till Brewhouse Bash samt ett par enheter till min High Elf-armé för Warmaster.

Kaxiga Orker

Kaxiga Orker

Ett glatt gäng med lite för mycket under västen

Ett glatt gäng med lite för mycket under västen

Nobla fåglar

Nobla fåglar

Det är väldigt skönt att ha någon att pyssla så här med, det är väldigt lätt att man annars bara skjuter upp det hela.

Etiketter: ,

4 svar to “Onsdagsnöjen”

  1. Marcus Says:

    Men för bövelen, varför har du inte sagt att du spelar den sortens spel? Eller det kanske du har sagt och sen har jag glömt det. ;P

    Nästa gång du är här uppe så måste vi spela lite tennfigursspel. Du har inget val. xD
    Necromunda är ett bra spel.

  2. akeinexile Says:

    Jag tror du har glömt det =)

    Jag kommer upp till påsk ifall du har tid och modeller nog att spela två med så är jag på!

  3. Marcus Says:

    Yay \o/
    Spel till påsk alltså :)

  4. Jennie Says:

    Intresserad av Warhammerfigurer? Sonen vill sälja sina! Ha det så bra! Kram kusin J

Kommentera

