Istället för ett riktigt inlägg

Istället för ett ordentligt inlägg med faktiskt innehåll erbjuder jag en kort statusuppdatering.

I omvänd kronologisk ordning:

Nu: på ett tåg på väg mot Stockholm. hastigheten är inte helt imponerande.

Igår: Go Cart med jobbet och middag. Tiden från beställning till mat var imponerande lång.

I söndags: Bröllop med dans. Vals, foxtrot och bugg slängde jag mig runt i. De som känner mig borde vara imponerade.

Lördags: Svensexa med trekamp middag och bad i havet. Jag höll mig vaken, vilket var imponerande.

Fredag: Front Line Assembly spelade på Kulturbolaget, spelningen var riktigt roligt och låtvalet var blandat med både låtar som kändes igen och sådana som var nya för mig. Deras nya platta kommer nog imponera på mig.

Etiketter: , , , ,

Kommentera

