Långa dagar

I veckan har arbetsdagarna varit långa men resultatet har varit gott. Vi har bytt ett minne mot en annan liknande typ. jag skriver liknande kursivt eftersom ju mer man arbetade med minnena desto mer olika verkade dom. I slutändan var det i princip bara busstypen som var rätt. Jag kan inte säga att jag ogillar att behöva jobba över för att möta en deadline,det ger en viss skärpa och påtvingar koncentration men det är skönt att det fungerar nu och man kan slappna av lite. Deadlines kan vara olika hårda, denna var av slaget som skulle innebära produktionsstopp ifall vi inte blev klara i tid vilket innebär en hårdhetsgrad som inte är diamant men väl keramik.

Ikväll har jag som avslappningsövning försökt knyta min fluga. Det var mer frustrerande än avslappnande, men efter många försök var resultatet godtagbart ( även om jag inte hundra på att den blev helt rätt).

Något som liknar en fluga

Första försöket som såg ut ungefär som en fluga ska se ut, klicka för att förstora.

Etiketter: ,

Kommentera

