Valborgsfirande

Glad Valborg kära läsare. Ikväll skall eldar brinna landet över och våren hälsas välkommen. Jag ska umgås med vänner utanför Älmhult (eller var det Alvesta, jag kommer aldrig ihåg) och planerar ha det skoj. Ett par charmiga hundar kommer också närvara, samt en skock får… Tanken är att elda lite och äta lite god mat, det kanske låter konservativt men ni vet väl hur jag är?

Det är lite tråkigt att jag kommer missa pappas framträdande med Levar manskör, men min kära syster ska filma det hela och lägga upp det på youTube sedan.

Etiketter: ,

Kommentera

