Out of office

… närmare bestämt i Vemdalen.

Många alternativ har man

Många alternativ har man

Jag åker skidor efter allehanda leder och måste väl kanske erkänna att min teknik inte är den bästa, men på platta områden har jag nytta av mina långa ben. Imorgon bryts längdturerna med en dag i backen men efter det blir det dagsturer på skidor.

Jag har för tillfället oändligt med träningsvärk och är osäker om jag tar mig ur sängen imorgon men det är morgondagen… nu väntar ett tappert försök att släpa min kropp från soffan till sängen.

Etiketter: , ,

2 svar to “Out of office”

  1. Saari Says:

    Åh, berätta hur det kändes att åka utför sen. Det var så länge sedan att jag nästan glömt hur det är att kasta sig nedför en backe, men bara nästan!

  2. akeinexile Says:

    Det var kul att åka utför, men jobbigt för vaderna och pjäxorna hjälpte inte. Det var fruktansvärt roligt och jag lyckades trilla på de mest fantastiska vis.

Kommentera

