Internutbildning 08.30 – 16:30

Lite anteckningar blev det iallafall...

Lite anteckningar blev det iallafall...

Etiketter:

5 svar to “Internutbildning 08.30 – 16:30”

  1. Lisa Says:

    Så vackert! :)

  2. Wenner Says:

    Jaha, så du har fixat en blogg. Häftigt! Ska läsa mig ikapp och se vad du håller på med.

    Själv var jag ute i europa och tågluffade i sommar. Har varit sugen sedan vår resa och i år blev det av. Jag och Stina stack europa runt!

  3. akeinexile Says:

    Hallå Wenner, jag har nog bloggat i 4 år nu…först i en hemmasnickrad blogglösning på rymdcampus-servern (som försvann när Arctic bytte hårddisk i datorn där) och sedan dess via wordpress.

    Tågluffa låter skoj, Min semester spenderades mest i Sverige men har varit på en liten Irlandstripp och bilat runt lite.

  4. monotropa Says:

    Haha, jag tror att Freud skulle ha en hel del att säga! Jag klarar heller inte föreläsningar utan att rita.

    Verkar ha varit en mycket existensiell workshop. Imponerande att räkna ut varför man finns i åtminstone tre år framöver, med hjälp av ett lapp-system.

  5. akeinexile Says:

    Idun: Säg inte så där, nu blir jag ju orolig över vad Freud skulle sagt…

Kommentera

