Historiskt sett…

Historiskt sett skriver jag färre inlägg under sommarmånaderna och med tanke på hur juni har sett ut hitintills kommer det nog stämma även i år. Mitt mål är att producera minst ett inlägg i veckan, men det kräver att jag gör något eller ser något jag tycker är värt att skriva om och sommarslöande är kanske inte tokintressant. Egentligen borde jag förbereda inlägg för torrperioder men jag tror min lathet tar överhanden och det skjuts upp…nästa vecka ska ni se att det dyker in ett spännande inlägg!

Ha en fin midsommar!

3 svar to “Historiskt sett…”

  1. Sandra Says:

    Vad sker på midsommar då? Slagsmål med mygg kanske, eller är det förpassat till oss i skogarna? ;)

    Kramkram vännen!

  2. akeinexile Says:

    Slagsmål med mygg lär det väl bli. Jag är bortbjuden på heldagsfirande med tipsrunda, lekar och midsommarstång =)

    Vad blir det själv?

  3. Sandra Says:

    Blir nog rätt lugnt för min del. Stannar nog i lilla staden, istället för att följa mainstream som redan påbörjat flykten från den! :D

Kommentera

