Hektiskt…

I veckan har det varit relativt hektisk, bland annat skulle stationsprogrammeringsprogramvara skulle färdigställas, FAT16 skulle läggas in/testas och bootloader/firmware-uppgraderingsfunktionen skulle uppdateras. Allt blev inte klart men bra mycket, det har dock krävt en del övertid. Den enda dag jag var hemma innan åtta var onsdags (så jag var på bio) och ikväll (eller igår kväll då det numera är lördag) var jag jag inte hemma innan elva. Det har gått rätt bra förutom att torsdagen gick åt till att felsöka ett nytt fräscht problem som smått slumpmässigt sänkte hela systemet. Dock har jag bitvis varit bitter och grinig men jag har aldrig varit uppgiven så på det hela taget har jag nästan trivts. Arbetsveckan är dock inte slut ännu utan det kommer nog bli ett par timmar imorgon också.

Min dygnsrytm har varit helt ute och cyklat också, jag har klivit upp strax efter klockan sex och aldrig släckt innan 00:30 på nätterna. Jag har varit pigg och uppspelt mitt i natten utan anledning, detta har dock gett mig tillfälle att lyssna igenom mina mappar med blandad musik. Nu sitter jag till exempel och sjunger med i Soft Cell’s Tainted Love och tidigare stod jag och dansade till Rock Steady Crew‘s Hey you Rocksteady Crew.

Snart ska jag lägga mig och läsa ett par kapitel i Watchmen.

Jag använder detta som ursäkt för att jag inte bloggat på över en vecka…imorgon kommer förhoppningsvis månadens filmer!

Etiketter:

Kommentera

