Sommar

Det är sommar och en och en halv vecka kvar till semester. Jag skulle vilja säga att det är skönt men det är mest stressigt. Det är många projekt på gång och jag verkar ofta bli inblandad i ett eller annat hörn och sedan börjar supportärenden hagla in från Holland och Tyskland (Dessa folkgrupper har en fantastisk förmåga att hitta på konstiga dockningskombinationer med sina värmepumpar…olyckligtvis verkar vi ha lätt att missa en eller annan mindre detalj ibland). Så jag kommer ha fullt upp fram till semestern, men när den väl kommer kan jag slappna av ordentligt.

Min kära mor var på besök förra helgen och jag hade lyckats ta ledigt så att jag fick en långhelg, Fredag lördag och söndag var jag ledig och turistade lite med mamma. Vi var dels här i Helsingborg och kollade in staden och Kärnan, sen var vi och hälsade på en av mammas kusiner som bor en bit härifrån och så hann vi med Helsingör med tillhörande slott. Alltihop var jätteroligt och jag hoppas att jag får tillfälle att ha fler besök framöver.

Ett svar to “Sommar”

  1. Johan Says:

    Hej Åke!

    Kul sida.

    Trevlig ”snart semester”.
    /Johan Andersson

Kommentera

