Segling!

För knappt två veckor sedan fick jag veta att det fanns en plats över i pappas och min farbrors nya båt och jag såg snabbt till att ta ledigt. Snabbt är en överdrift, min närmaste chef var på uppdrag utomlands så det tog en vecka innan jag fick bekräftat att det gick bra att ta ledigt.

Den nya båten är av märket Bavaria och skall seglas från Norrköping till Nordmaling, jag mönstar på i Norrköping och av i Stockholm. Jag åker tåg upp till Norrköping nu ikväll och räknar med att vara hemma igen på fredag.

Det kommer bli riktigt skoj, med lite tur lyckas jag ta ett par bilder som jag kan lägga upp här när jag kommer tillbaka.

Etiketter: ,

2 svar to “Segling!”

  1. busikan Says:

    Hoppas att seglingen gick bra och att inga missöden seglade upp.
    Välkommen hem!

  2. akeinexile Says:

    Tack så mycket, allt gick finfint =)

Kommentera

