Semester

Sedan i fredags klockan 16.00 har jag haft semester. Jag har nu varit ledig i sex dagar och har 8 dagar kvar, jag har två saker planerat: ”Ta det lugnt” och ”Hälsa på familj och vänner”

Plan ett är i full gång: hitintills har jag läst böcker, börjat bekanta mig med gEDA, uppdaterar lite paket i Gentoo samt träffat bekanta. Det hela är väldigt lugnt och behagligt. Plan två börjar till helgen då jag åker norrut till Nordmaling och hälsar på mina nära och kära.

Förra veckan lyckades jag ta två hyggliga bilder:

Löv

Löv en solig dag.

 

Regn

Regn (taget med blixt, jag tycker resultatet blev rätt ok).

Åter till lugnet =)

Kommentera

