07/07-07 07:07

I morse, i en hel minut, var klockan 07:07 och datumet var 07/07-07. Det händer bara ibland!

Min dator (Woodstock) har varit lite okry, grafikkortet har krånglat och tvingat mig att spendera 389 kronor på ett nytt. Allt verkar fungera bra igen och inga bestående men verkar ha tillkommit.

När jag var nere på Webhallen och hämtade ut mitt nya grafikkort stannade jag också till på Comics Heaven och hörde mig för om den avslutande delen i ”Shazam, The Monster Society of Evil”, tyvärr väntas den inte komma in särskilt snart utan det kommer nog dröja ett par veckor.

Kommentera

