Förra helgens serier…

I Söndags började jag skriva på det här inlägget men fick aldrig tid att göra klart det, fem dagar senare tar jag åter upp kampen! Så blunda och tänk tillbaka och bygg upp förra helgen för ert inre öga.

I samband med ”Free Comic Book Day” köpte jag ett par serier: ”Spirou i Tokyo” (Morvan, Munuera) samt de två första nummren av Jeff Smiths ”Shazam! The monster society of evil”

Serier

Helgens fångst =)

En annan glad nyhet är att Bone-album nummer 6 (den nya färglagda utgåvan) skeppas i juni, med lite tur dröjer det inte allt för länge innan albumet dyker upp i butiker här i trakten.

2 svar to “Förra helgens serier…”

  1. Micke Says:

    Spirou i Tokyo ser lovande ut, den skulle jag inte ha något emot att lägga tassarna på! Marsipulami och katana i ett, kan det bli bättre?

  2. akeinexile Says:

    Problemet med Spirou-albumen efter Franquins era är att Marsupilami inte förekommer eftersom Franquin äger rättigheterna till karaktären och inte förlaget…däremot Spip är med och det är inte så tokigt tycker jag…

Kommentera

