Spindelmannen

Idag var jag på jakt efter den färglagda varianten av Bone-album nummer fyra som jag trodde skulle ha släppts vid det här laget. Eftersom jag hade fel och den inte är släppt hittade jag den inte. Vad jag istället hittade var Spindelmannen nummer 8/87, som jag sökt ett tag. Detta nummer innebär att jag nu har 1/87 – 8/87. De första sex numren hittade jag för kanonpris (7kr/st) på ”Serie och skivbutiken” här i Stockholm och bestämde mig för att bygga min Spindelmannen-samling från dessa.

Spindelmannen 8/87

Det är macho med blommiga påslakan!

När jag kom hem upptäckte jag att det följde med en tuff plansch med tidningen, vilket kap!

Ett svar to “Spindelmannen”

  1. Böcker « Åke i exil Says:

    […] Bone Vol. 4: The Dragonslayer: Första delen i den andra Bone-trilogin av Jeff Smith (tidigare nämnd här). […]

Kommentera

