Prylen högst upp på sidan…

Jag väljer att kalla den logo från och med nu. Den är tillverkad med the gimp och är ny sedan ett par dagar. Tanken är att den på nått sätt ska representera mig och den här bloggen utan att vara ivägen.

  • Vi har lite c-kod som glatt ropar ut sin hälsning till världen
  • Vi har Tails (från Sonic) och Armakuni (från The Last Ninja)
  • Vi har min geek code som jag anser fortfarande är aktuell (ett litet tag till)
  • Vi har bloggens namn (kan vara bra tycker jag)

Jag är rätt nöjd med den, jag anser att den lyckas representera mig rätt väl och tiden får utvisa hur pass väl den representerar bloggen i sig. Vad tycker ni? Jag vill gärna ha kommentarer!

Sen vill jag passa på att gratulera mig självpå födelsedagen!

2 svar to “Prylen högst upp på sidan…”

  1. Micke Says:

    Den ser riktigt bra ut. Får hyra dig till att göra en till mig, jag klarade bara av att klippa ur en bit ur ett digitalfoto och lägga in. Så avancerad är jag… Grattis i efterskott och Gott Nytt År!

  2. akeinexile Says:

    Tack för grattulationen och god fortsättning =)
    Det är inget fel med ditt foto, det ser jätte bra ut!

Kommentera

